1 Tem 2009

TAŞINDIK

Pazar akşamı istemeyerek te olsa arıları taşıdım.
Mordoğandan bazı arıcı arkadaşlar yarımadanın bize göre arkasında Karareis denilen yere arılarını taşırlardı.Çokta övmelerine rağmen hiç düşünmedim vede merakta edip te görmediğim bir yerdi.
Pazar günü ani bir kararla arıları taşımaya karar verdim.Büyük kovanlardan ,küçük kovanlara aktardım.Pazar günü belediye kapalı olmasına rağmen sağolsun zabıta arkadaş nakil belgesi diye bir şey verdi.O belgeyle arıları diğer arkadaşların arılarının yanına taşıdım.
Fotoğrafları ise ertesi gün bakmaya gittiğim de damadımız çekti.
Burada okaliptüs ağaçları çok ve halen açmaya devam ediyorlar.Ayrıca dere boyları hayıt dolu,hepside açmış.

Arıları bıraktığımız yerin arkası göründüğü gibi çamlık,orman.

Ön tarafı da deniz.Siteler falan var.





4 Comments:

Blogger ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ said...

Emin abi 6 ayda bir haber yaptın, insan biraz espiri katar şu habere her tarafı buz gibi olmuş.

Ayrıca resimlerde AA kalite olmuş.::))

İnşallah gittiğin yerde umduğunu bulursun sen taşınmayı sevmeyen birisin, isteyerek gitki işler olumlu gelişsin.Hoşça kal.

4:41 ÖS  
Blogger İlhami Uyar said...

Emin bey yeni yerinizden bol verim almanızı dilerim.İyi çalışmalar,kolay gelsin.

10:53 ÖS  
Blogger İSMAİL KOCA said...

merhaba
hangi blokda okudum bilmiyorum,kaza yaptı diye okudum.üzülmüştüm.yazınca iyi olduğuna sevindim.Ürünün bol,yılın bereketli olsun
İ.KOCA

3:19 ÖS  
Blogger emin benli said...

İsmail kardeşim teşekkür ederim.
ağaçtan uçmuştum şimdi iyiyim.

1:05 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home