11 Tem 2009

ŞABAN

Evet! Sizin de tahmin ettiğiniz gibi Plaj kıyafetiyle arıları kurcalayan vatandaşın adı ŞABAN'dır.

ŞABAN'ın standart arıcı kıyafeti;şort,terlik bazende extra olarak atlettir.

ŞABAN on seneden fazladır arıcılık yapıyor.

Dediğine göre ilk arılarını aldığı vatandaş ,şahsını kazıklanmasına rağmen arıcılığı güzel öğretmiş.

İkiyüz kadar kovanı mevcut.Her sene 100-150 kovan arı satar.Çoğaltır seneye yine satar.
Çıktığı kadar da balını satıp güzel yolunu bulur.
Aha tam kurcalarken telefon geldi.
No problem.Kulakta telefon,kurcalamaya devam.
Ne gam.
Ya ben o petekleri iki elimle çıkarıp takıyorum.ŞABAN tek el ve şortla devam.
İşte bu da ben.Benimde standart arıcı kıyafetim böyle.
Bir gün bu kıyafetle sıcakta kalp krizi geçirecem.
Yada ŞABAN gibi gerçek arıcı olacam desemde inanmayın.
Eldivenleri bile çıkaramıyorum,değil ki elbiseyi çıkaracam.
Bu arada aynı arılara ben bakarken eldivenden iğneyi yedim.
Çizmeyi bile çıkaramam ya!
Benim adım ŞABAN değil ki!

4 Comments:

Blogger yusuf şimşak said...

SLM...

Emin bey.

Güzel örnekleme yapmışsınız.İki ayrı kutup gibisiniz.Tabiii bunca eziyete rağmen iğneyi şabanın değilde sizin yemeniz daha da bir garib.İyisimi şaban ile bir müddet takılmakta fayda var.Kim bilir belki bir ayrıntıyı atlıyorsunuzdur.

12:49 ÖS  
Blogger Hayyam said...

Bu iş isimle olsaydı bende senin gibi giyinmezdim :)

7:52 ÖS  
Blogger İSMAİL KOCA said...

Emin Kardeşim
Bu işin sonu Şaban kardeşimiz sanki.lk önce çıta çekmeyi bilmiyorduk.Benim ilk yılım felaketti.Ben arılarla uğraşırken,arılar da köylüyle uğraşırdı.Hatta beni çıkartmak için kampanyalar düzenlenirdi.Arıları aldığım hocaya hiç saldırmazlar benim üzerime sarardı.Şimdi öğlemi,Bal alırken bile saldırmıyorlar.
Üzülme büyüyünce sende öyle olacaksın.

8:48 ÖÖ  
Blogger Taşkın ÖZŞAHİN said...

selamlar
herşey arının saldırganlığı ile alakalı
munis ana olursa arıda sakın olur
anayı değişirsek olay biter

10:30 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home