12 Haz 2008

TESCİLLİ OLDUK


Artık sabit arıcılık işletmemiz resmi olarak tescillendi.

Bir aydan fazladır Ziraat odasının açık olduğu zamanı yakalamaya çalışıyordum.

Bugün sabahtan itibaren karşı kahvede pusuya yatıp açılmasını kolladım.

Açıldığı an hemen içeri daldım da iki yıldır oda aidatını ödemediğim için hoşgeldin ver bakalım aidatı dediler.

Ben sadece bu seneyi vermedim zannediyordum.Meğer zaman çabuk geçiyormuş.

Neyse aidatlarımı verdim,belgemi aldım.

Tarım İlçe'ye başvurumu yaptım.Hep beraber gidip kovanları sayıp tescil edip onayladılar.

Artık tescilli arıcı oldum.Ölürsem gözüm açık gitmez.

7 Comments:

Blogger Ali Türk said...

Abi hayırlı olsun belgen.Arıları saymaya ilçe tarım aracıylamı yoksa senin düldüllem gidildi.

Bazıları ehliyet alır, tescillenir ama araba sürmesini bilmez.

Ama senin tescile ihtiyacın var abi.Hatta gerekliydi desem yalan olmaz.Haber ve yazı türün,çok ilği çekiyor,tescili oldunya dahada ilgi artar.::)))

4:13 ÖS  
Blogger Ali Türk said...

Abi yorumu yazdıktan sonra bir baktımki,işletme adresi merkez mahalle diyor::)))

Artık jandarmadanda korkmana gerek yok,eve getir tüm arıları:::)))

4:16 ÖS  
Blogger Zafer ANLAYIŞLI said...

Selamünaleyküm,

Emin kardeşim tesciliniz hayırlı olsun eminim kayıt altında olmanın bir çok faydaları olacaktır.
Benim koloni sayım 6, 10 adet olunca bende tescil ettirmeyi düşünüyorum.

9:52 ÖS  
Blogger Unknown said...

Hayırlı olsun ama bal üreticisi ruhsatı nerede ?

11:37 ÖS  
Blogger emin benli said...

Sayın Baknım,bu belgede eksik varmı.Bu belgeyi hazırlayabilmek için yaklaşık birbuçuk saat bilgisayar başında oturdular.6-7 kere İzmir'i aradılar.İlk defa böyle bir belge çıkarıyorlarmış.
Yanlışlık olabileceğini düşünüyor gibiyim.
Yeni arıcı kardeşim bal üretim ruhsatı nedir? bilgi verirsen iyi olur.Öyle bir şeyden bahsetmediler.

8:56 ÖÖ  
Blogger Taşkın ÖZŞAHİN said...

emin abi hayırlı olsun
bu arada mordoğan güzel bir yer
neden resim çekip yayınlamıyorsun
güzel yerlere
bakardık
sağlıcakla kal

11:34 ÖÖ  
Blogger Mehmet Gündoğdu said...

Hayırlı olsun bendede var aynı sıkıntı bilmiyorum herhalde bizimkilerde becerirler arıları bakıyorlarsa bir kısmı yakında bir kısmı 20 km uzakta sen rahatladın inşallah uğur getirir hoşça kalın

11:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home