4 Haz 2008

İNANILMAZ BİR ŞEY !

Dün aldığım ihbar üstüne,sabah erkenden çatıdaki oğulu almaya gittim.
Çok büyük ,bir kaç senedir oradan olduğu söylenen oğulu kapacağım için çok sevinçliydim.
Anam o nedir!
Çatıya çıktığımda böyle korkunç bir şeyle karşılaştım.
Uzay yaratığı gibi bir şey.
Sarıca arı yuvası.
Ne gördüm ne duydum.Masallardaki canavarlara benziyor.
Ortalama olarak yetmişe yetmiş yuvarlak bir top.
İçinde binlerce canavar vızıldıyor.
Dört tüp detanı ara ara sıkıp,hepsinin mevta olduğuna inandıktan sonra
sanki kağıttan yapılmış bu yuvayı bıçakla kesip indirdim.
Ölçülerdeki devasalıya bakın.Benim bir karışım tam yirmidört santim gelir.
Eldivenlerle daha da fazladır.Eh hesabı siz yapın.
İşçi arı gözleri
Sol taraftakinler işçi ,sağ taraftakinler erkek gözü gibi geldi.
Bal arılarının düzeniliyle bakınca.
Bu daha büyük gözler ayrıca yapılmış.Daha az ve bölüm bölüm.
Küçük gözler bir bütün ve çok büyük.
Neyse bana geçmiş olsun.
Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan yani candan olabilirdim.
Fakat şuna da inanıyorum ki bende dahil kimse böyle alamet sarıca yuvası görmemiştir.

8 Comments:

Blogger muhteşem turunç said...

Emin abi benim oturduğum apt. nın çatısında da var bu kadar değilsede bayağı iri yuva hemde bir kaç tane

11:03 ÖÖ  
Blogger Ali Türk said...

Abi görünüşte iyi bir ırk arıya benziyor.Bunlardan üret doktorada gönder abi.Peteklerden anladığım kadarıyla sakin bir arıya benziyor.

5:31 ÖS  
Blogger UĞUR KIRAN said...

E iyi işte ne güzel, senin arıların (en azından bir kısmını)ortakcılarını yok ettin. Ya bulamasaydın?
Keşke akşam üstü yapsaydın o harekatıtümü yok olurdu onların.Hadi geçmiş olsun.

9:24 ÖS  
Blogger emin benli said...

Ali bey fikriniz güzel ama sayın
doktorumuz zaten çatıda besliyormuş hemde bir kaç tane olarak.
Uğurcum benim arılara oldukça uzak lardı.Oğul sandığım için zıpladım gittim.Koskocaman denince sarıca olabileceği hiç aklıma gelmedi.

11:01 ÖÖ  
Blogger Taşkın ÖZŞAHİN said...

xyhlguukemin bey
eşek arıları
büyük tehlike gerçekten
işlerinizde başarılar
kolay gelsin

7:59 ÖÖ  
Blogger İSMAİL KOCA said...

selamlar
aynı olayı bende yaşadım.arkadaş dublex evde arı var alırmısın dedi.gitik eşek arısı sizin gibi ilaçla öldürdük.kürekle peteği büyük boya kovasına koyduk.kovasıyla attık.her zaman umduğunu bulamıyor insan
kolay gelsin

12:57 ÖS  
Blogger ARICISERKAN67 said...

merhaba arıcılığa başladığım ilk zamnlarda bende eşek arısı yuvası yok ettim.Resimlerinide çekmeyi ihmal etmemiştim.BU senede eşek arılarıyla tuzak kurarak mücadele etmeye çalıyorum.

7:49 ÖS  
Blogger Unknown said...

istanbul beykozda yazlığımızın çatısında her yaz standart olarak bu büyüklükte çıkar her yazda biz onu sinek ilacıyla akşam vakti gider indiririz. şu an iki tane var.

11:34 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home