2 May 2008

OĞULCU OLDUK YA

Geçen seneden kalan tek saldırgan kovandan ufak bir bölme yapmıştım.Karniyola döndüreyim diye karniyol anadan yumurtalı bir çıta vermiştim.7-8 meme yapmışlardı.Hata yapıp meme sayısını düşürmedim.Nasılsa 4 çıta bölme arı oğula gitmez dedim.Halt ettim,yanılmışım.
Öğle saatlerinde bir baktım hareket başladı.Artık tecrübeliyim ya bastım spreyi biraz ilerde ki zeytine toplandılar.
Dağda kimsenin rahatsız olma durumu olmadığından ben de rahattım.Tabi alıştıkta.
Eve yemeğe gittim.

Dönüşte hem fotoğraf makinasını aldım,hemde Wilyam öğretmeni.
Zavallı Wilyam korka korka giydi elbiseyi tuttu kovanı napsın.Basit bir operasyonla Oğulu kovana aldık.Çıktıkları kovana iade etmeyi düşündüm ama hazır iki ana var.Kıyamadım.

Zayıf olsun bizim olsun mantığıyla (yada mantıksızlığıyla) iki ayrı kovan oldu.
Bu olayın tek kötü yanı oğulun konduğu zeytinin komşunun arazisinde olması.Dolaşıp kapıdan girmek zor geldi, adamcağızın telini kesip geçtim.Allah af etsin teli kestiğimden değilde ben kesmedim haberim yok diyeceğim için.Gerçi zaten kesip yol açmayı düşünüyordum bahanesi oldu.

5 Comments:

Blogger Ali Türk said...

Abi maşallah hani derleya malı götürdün diye,maşallah yani.Kışa kadar o zayıfları beslemesin kışın cenaze işleri çıkmasın,gene hocayı rehin filan alma.

Birde Allah niye affetsinki abi,Allahın telini degil,adamın telini kesmişin adam affetmeli::)))

9:42 ÖÖ  
Blogger ilhami uyar said...

Emin bey sezon çok iyi başladı ve öylede gidecek galiba hayırlı olsun,adamcağıza bir oğul verirsiniz problem hallolur,kolay gelsin iyi çalışmalar,saygılar sunuyorum.

11:42 ÖS  
Blogger UĞUR KIRAN said...

Abi şeker lazımmı:)) , şeker fabrikasına ortak olacaz bu oğulları besleyecez diye.Ucuz yollu bir fomül bulursan haberim ola..

10:08 ÖÖ  
Blogger PINARHİSARLI ARICI said...

EMİN BEY ALLAH COK SEVDİGİ KULUNA SEVDİĞİ İŞTE UGRAŞSIN DİYE BOL BOL İSTEDİĞİNDEN VERİRMİŞ SİZDE ARILARI ANLAŞILAN ÇOK SEVİYORSUNUZ KOMŞUYU KIZDIRMAYI BİLE GÖZE ALIP ARINIZA SAHİP ÇIKIYOSUN BENCE BU İŞİN CEZASI BİR MİKTAR KOMŞU HAKKI BAL İLE TATLIYA BAGLANIR
KOLAYGELSİN

10:09 ÖÖ  
Blogger Hüseyin ALTINTAŞ said...

Ali türk'e katılıyorum.
bencede

9:38 ÖÖ  

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home