26 May 2008

İSTEK ÜZERİNE


Ali Türk’ün isteği üzerine ve de faydalı olacağına inandığım yorumunu birinci sayfadan yayına koyuyorum.(bana faydası oldu)
Ali Türk bu yorumu yazana kadar son süzdüğüm ballar, çatıda makinanın içinde dinleniyordu.

Emin abi birde balı dinlendirseydin makinada.Pınarhisar gezimizde anlattılar,biraz üzücü olmuş.Bir arıcı karısıyla balları süzmüşler,bayağıda varmış.İş bittikten sonrada makinayı balla doldurup dinlendireceklermiş.Sağımdan sonra dinlenen bal daha iyi kıvamda oluyor.Balı doldurduktan sonra misafirliğe gitmişler.Balda öyle bir dinlenmiş ki sorma,makinanın altı çıkmış,bal odaya bir yayılıp dinlenmişki sorma::(((
Buna tüm arıcılar dikkat etsin kap yok diye bal kazanında bal dinlendirmeyin.Bunu yazacaktım bir türlü yazamadım buraya not düşersek,okuyanlar okumayanlara iletir
::)))Birde emin abi arıcılıkta bu günün işi yarına kalırsa ayvayı yersin diyecem olmayacak,böyle az bal alırsın diyeyim::)))
Demesende ayvayı yedim zaten.

2 Comments:

Blogger UĞUR KIRAN said...

Minik ama önem olarak büyük bir ayrıntı.Bilgi dağarcığımızda bulunsun ne olur ne olmaz.Bir gün bal sağmak nasip olurda bekletme durumunda kalırsak kulağımızda küpe olsun...

3:19 ÖS  
Blogger Ali Türk said...

Abi bir sezonun hasılatı yok oluyor.Çok üzücü bir durum,ama bazı musibetlerdende bazılarımız ders almalı.

12:17 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home