17 Nis 2008

YORUMLARA YORUM

Sevgili Uğur;Oğul arısını herhangi birine değil arıdan gerçekten anlıyan İmama aldırdım.Tabi burda belirleyici olan arıdan anlaması değil,imam olması.Çıkması muhtemel karışıklığı olumlu yöne kanalize edebilecek olması.Beslemenin zamanlamasında bence hata yok.Zeytinliktekiler canavar gibi bal basıyorlar.Bu sene geç bile kaldığımı düşünüyorum.Oğul zamanı geçmeden balkona arı konmaz gerçeğine tosladım ve öğrendim.Mayısın sonunda duruma göre yine balkona misafir kabul edeceğim.Şimdi dört adet güçlü muğla oldu pek zararlı çıkmadım.Kaybeden onlar oldu.Denizi balkondan değil,zeytinlikten uzaktan görecekler.Onların çıkarması gereken derste bu bence.
Murat bey;başka oğul çıktığını görmedim.Tahmin ediyorum.Çünkü yakaladığımız oğulun anası çiftleşmemiş ve işaretsizdi.Yusuf Gürbüz'ün gönderdiği ana ise işaretliydi.Onun için ikinci çıkan oğuldur diyorum.Zaten balkonda bir kovan vardı.Arılar evden bir buçuk Km. mesafede zeytinlikte duruyor.Bunlarıda oraya götürdüm.
Taşkın kardeşim,Muğla'ya nasıl güvenilmez.Ata sözünde ne diyor:Ev alacaksan tuğladan,kız alacaksan Muğla'dan.
Sevgili Ali Türk,arı yok dedim de bu arılar sessiz sedasız gitmedilerki.Ortalık dağılıyordu az kaldı.Düşünsene jandarmaya yok burda arı derken oğul verselerdi.Görmek zorunda kalacaklardı.Burda sivrisinek oluyor ya Belediye zamanında ilaçlama yapmadığı için böyle çoğaldılar herhalde derlermiydi bilemeyeceğim.
Sevgili Halil,doğru valla benim haber kaynağı şimdilik uzaklara gitti.Aslında bende seviyorum onları.Kızamıyorum.Ne demişler can çıkar huy çıkmaz.Onlarında huyu bu ne gelir ellerinden.

1 Comments:

Blogger eyüp yılmaz said...

nsizleri epeyden beri takip ediyorum yaptıklarınız hoşuma gidiyor on kovanım var bende ana arı yaparaktan oğul çoğalt mak istiyorum bana bilgi veriniz

11:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home