25 Nis 2008

BALKONA Dİ END

Balkondaki muğla altıncı oğulunu verdi.Belkide daha fazladır.Benim yakalayabildiğim sayı bu.Bir gün önce yine oğul vermişti.Artık yapmaz böyle terbiyesizlik derken zırt dedi yine çıkardı.
Şeftali hocayla yakaladığımız oğuldan beri bir kaç akşamda bir kovanın ağzını gece kapatıyorum,yarın götüreyim diye sabah baktığımda bir delik bulmuş çıkmışlar. Açıyorum ağızlarını mecburen.Yarına kısmetse derken.Hayda iki güne bir oğul.
Öğlen baktım yine oğula niyetlendiler.Her zamanki gibi tepelerine bastım sprey suyu hemen limona toplandılar.Tamam dedim bu sefer bahçemin içinde kaldılar tehlike yok,görüntü alayım.
Saygıdeğer ev sahibim Armağan beye giydirdim elbiseleri tutturdum kovanı.
Komşum Fatih kaptanın eşinede verdim makinayı,dedim çek bizi.
Salla dalı düşsünler kovana.Üç çıtalık arım daha oldu.
Islak bezide sardım dala ki ana kokusu gitsin,kalanlarda girsin kovana.Elimde spreye devam ettim.Yağmur yağıyor sanan girdi kovana.On dakika da dışarda arı kalmadı.
Zeytinliğe götürüp kontrol ettiğimde içinde iki ana birden vardı.İkisini de öldürdüm.Karniyollardan yumurtalı larvalı petek koydum.Bakalım nolacak.
Gecede balkondakilere kesin son verdim.Hem kovanın ağzını kapadım hemde çarşafa sardım sabahta kesin dönüş yaptılar.

3 Comments:

Blogger david santos said...

Hello, Emin!
Excellent post.
You are Master!
Thank you and have a nice weekend

5:43 ÖS  
Blogger HB said...

Ana arıları öldürdüğüne göre, ana arı katili listesine ekliyorum abi sizi...
Gencecik Muğlalara yazık olmuş yazık...
Ah be biz ne zaman toplayacağız böyle daldan...
Bizim ekip şefi oğul yasak diyor bakalım, kandırırsak şenlik olur...

8:46 ÖS  
Blogger Ali Türk said...

Abi Muğla sayesinde işi öğrendin seneyede seni mezun ederiz::))Bir Muğla neler yaptırdı be,onun kızları da kesin anasına çekmiştir.Seneye bol kovan ayarla.

Son durumun iyi gözüküyor rehin işi filan olmadıgına göre işlem tamam demekki,hocada kurtuldu::))

9:22 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home