15 Mar 2008

İSMAİL'İN ARILARI

Balkondaki arıları laktikledim.Tek başıma olduğumdan fotoğraf çekemedim.Ardından İsmail'in arılarınanada laktiklemeye gidince bol bol foto çekebildim.
Aşağıdaki fotoğrafta maskesiz olarak arılara bakan kişi İsmail olmaktadır.Arılarını çoğunlukla böyle kontrol ediyor.Kesinlikle mizansen değildir.
Adamdaki zevke bakın,arılarının durumu süper.
Buda ben oluyorum.Standart arıcı kıyafeti .Bence olması gereken bu.
İsmail'in arılara bastım laktik'i.Sezonun ilk asitlemesini yaptık.
Peteklerin çoğu tamamen kapalı yavru.Kovanlarında 8-9 çıta var.Hepside dolu.Hatta arılar abartmışlar tamamen bal doldurdukları,sırlamaya hazır peteklere bile denk geldim.
Aşağı yola kadar İsmail'in arazisi.Toplam40 dönüm kadar.İçinde su var.Kendisi bahçevanlık yapıyor.Dolayısıyla her daim çiçek mevcut.Deniz manzaralı,rüzgar almıyor.Arka taraf çam ormanı. Arılarda haklı olarak kuduruyor.

4 Comments:

Blogger İlhami Uyar said...

Emin bey,öncelikle kolay gelsin,işlerinizde başarılar dilerim.İş güvenliği kurallarına uyduğunuz vede uyulması yönünde tavsiyede bulunduğunuz içinde ayriyeten minnettarım.Bizim övünmemiz gereken konunun maskesiz eldivensiz çalışmak değil,kovan başına ne kadar bal alabildiğimiz ve kışı en az zararla nasıl atlatabiliriz gibi konular olması gerektiğine inanıyorum.Emniyetli ortam herzaman birinci hedefimiz olmalı,ihmalkarlıktan dolayı trafik ve iş kazalarında dünya ortalamalarına bakmamız yeterli.Ülkemiz maalesef başlarda gidiyor,bana göre % 1 de risk varsa ,o riski ortadan kaldırmalıyız diye düşünüyorum,en içten dileklerimle,sağlıklı ve başarılı günler diliyorum.

7:59 ÖÖ  
Blogger UĞUR KIRAN said...

Emin abi nerde bu arkadaş, ben neden tanışmadım henüz.Bu aralara görüşemiyoruz çokmu meşgulsün.iyi çalışmalar

9:54 ÖÖ  
Blogger emin benli said...

Sevgili Uğur.İsmail'in adresi basit.Mordoğan'a girişte jandarma kontrol yapıyor.Onların durduğu yerin arkasındaki arazi ve ev İsmail'in.Yolu düşen olursa hiç tanışmaya gerek olmadan Çeşmenin (O çeşmede İsmail'in)yanında durup rahatlıkla ziyaret edebilirsiniz.

8:20 ÖÖ  
Blogger PINARHİSARLI ARICI said...

EMİN BEY PAYLAŞIM VE DOSTCA YARDIMLAŞMA ÇOK GÜZEL BU MUTLULUGU YAŞAYAN BİRİSİN ALLAH İŞLERİNİZDE BAŞARI GETİRSİN

9:14 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home