9 Oca 2008

BU KEZ CUMARTESİ

Bu Cumartesi okuldaki ara karne dağıtımından sonra Cem Kaptan'la cevizlipınara gidecektik.
Fakat dalyanda tek başına olduğunu,piknik işini dalyanda yapmayı vede kendisine yardım etmemizi talep etmesi üzerine hep beraber Manal'a geldik.
Biz yetişene kadar yalnızlık Allaha mahsustur diyen gelmiş.Bu arada da 18 kasa kefal yakalamışlar ki kefallerde alamet.
Eh geldik gari diye hazır sofranın başına çöktük.
Ben şöyle orta halli bir kilo gelen kefallerden birini kapıp açılışı yaptım.Daha sonra kaç tane ilave götürdüğümü hatırlamıyorum.

Hasan Çınarlık'ın taş ızgarası varsa bizimde taş ocağımız var.

O nedir ya?
Halen gelmeye devam ediyorlar.
Gerçi buna da şükür.Artık üçer,beşer değil tek tek gelmeye başladılar.
Oh be!Keyfe bak.
Tam dört kasa kefal b... kebab oldu.
Sıra geldi kutsal içecek çaya.
Valla çayı evde demleyip,termosta getirdim.
Geçen seferden biliyorum.
Orda sadece beyaz içiyorlar.

1 Comments:

Blogger İlhami Uyar said...

Allah keyfinizi arttırsın afiyet olsun.

9:38 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home