16 Ara 2007

HEP PAZAR MI OLACAK.BU SEFERDE ÇARŞAMBA OLSUN.

Baktım bloglarda pazar etkinlikleri var.Biraz kıskandım herhalde,ben de bi pazar etkinliği yayınlayayım dedim.Yok,bulamadım.Çaresiz geçen Çarşamba günkü dalyancılık olayını Pazar günü niyetine yayınlıyorum.
Meşhur balıkçımız Cem Kaptan mevsim itibariyle yıllık izninin bir bölümünü kendilerine ait dalyanda çalışmak için kullanmaya karar vermiş.Çarşamba günü çok balık tuttuklarını duyunca beleş balık yeme düşüncesiyle zıpladım.Ben gelmeden 40 kasa levrek yakalamışlar.Allah bereketini arttırsın.Ocakta yanıyor,gerçi duman içinde kaldık ya neyse.Bedava balık yiyecez, duman falan gördüğüm yok.
Burası Manal dedikleri mevki,manzara süper.Buradan denize bakılıp,balık sürüsü geçerken ağ hemen çekiliyor.Dalyan dedikleri buymuş.Benden önce 40 kasa yakalamışlar,benim büyük yardımlarımla da 35 kasa daha tuttular.Bravo.
Bir şey dikkatimi çekti sormadan duramadım.Kış günü hava bulutlu,inceden yağmur çiseliyor üç kardeşin gözünde de güneş gözlüğü vardı.Nedeni denizin içi daha iyi gözüktüğündenmiş.
Bir de bu dalyancılıkta bir adet var.Balıklar temizlenmeden ızgaraya atılıyor(b.. kebab) ve de elinde muhakkak ki beyaz sıvıdan olması gerekliymiş.
İçiyormuş gibi yap dediler,fotoğrafımı çektiler.
Sonradan söylediklerine göre kılıbık olduğum için delil olarak çekilmiş,hatıra olarak değil.
Bu bir tuzaktır.İlgili kişiye duyururum.

2 Comments:

Blogger UĞUR KIRAN said...

Ne diyelim afiyet olsun,bizim buralarda elde kalmış hamsileri karadeniz hamsisi diye millete satıyorlar sen orda levrekleri götür bakalım.Ayrıca o arkadaşlarada ayıp olurdu bence gitmeseydin :))

7:43 ÖS  
Blogger İlhami Uyar said...

Üstadım herşey çokiyi beyaz olayı değil bana göre,ama kişilerin zevklerine kalmış onların zevki ve görüşleridir.Rastgele bol verimli sezonlar diliyor.herşeyin gönüllerince olması temennilerimle

2:10 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home