1 Ara 2007

DURUM

Değerli arı bakanının önerisi ve övmesi sonucunda muğla sahibi olmayı düşünmüştüm.Şimdi duruma bakınca ne kadar haklı olduğunu bir kez daha anlıyorum.Tabi önerisi muğlayı ağırlıklı olarak takviye için kullanmaktı.Benim yazı şeklimden dolayı biraz yanlış anlamalara yol açmışım.
Düzeltip,açıklıyorum!
Sayın bakanım senin önerdiğin gibi yapıyorum.Yani muğlayı ağırlıklı olarak takviye amacıyla kullanıyorum.Zayıf gördüğüm dört ayrı kovana çıkmak üzere olduğunu düşündüğüm,nerdeyse ful kapalı yavrulu dört çıta verdim.Gözlemlerime görede o kovanlar yırttı.Buna rağmen arı yumurtaya devam ediyor.Asıl takviye işleminide erken baharda ihtiyaç hisseden kovanları atağa geçirme amacıyla yapacağım.Yani geleceğini umduğum bahar balları takviye yaptığım diğer kovanlardan.
Havalar soğuduğu içinde muğlayı artık kurcalamak istemiyorum.Bu muhteşem anaya bir şey olacak diye ödüm kopuyor.Bu hızda devam edip kat isterse mecburen benim büyük kovanlara aktarmak zorunda kalacağım.Soğuktada hiç arzu etmeyeceğim durum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home