30 Kas 2007

KUTUP ARILARI

Termometreyi özellikle astım.Sıcaklık 10 derecenin altında 8-9 gibi.


Vede bu arılar çalışıyorlar.Hani 10 derecede salkım oluştururlardı.Anlayamadım.Yoksa Yusuf Gürbüz beni kandırdımı?Aslında bunlar kuzey kutbu arısıymış,muğla diye bana kaktırmış olabilir mi?





Bacaklarda top top polenler getirmeye devam ediyorlar.İşlenmiş iki çıta daha koydum.Oldu on çıta.Yer kalmadı,bundan sonrası kata girer.Ona da balkonda belediye imar izni vermez.

Buradan Sayın Yusuf Gürbüz'e sesleniyorum.

Kardeşim bahara bunlardan ana satacaksan bana 5-10 tane ayır.Şimdiden sipariş veriyorum.

Kesinlikle süper arı sakin,bol yumurta bahara bunların sayesinde bala bak.




3 Comments:

Blogger Gürbüzarıcılık said...

Selamlar
Yorumlarım, yayınlanmıyor veya ben gönderememişim.
Her zaman aynı anayı bulmak zor.

10:15 ÖÖ  
Blogger Gürbüzarıcılık said...

Selamlar
yorumlarım yayınlanmıyor veya ben gönderemiyorum.
Her zaman aynı anayı yakalamak zor.

10:17 ÖÖ  
Blogger Ali Türk said...

Emin abi bu arıyı başka alanda kullanacaktın.Ne oldu be.Bal içinde başka analar iste bu ota saha arısı pres yapar devamlı yedekte hazır duracak birkaç tane,bal tutma kapastesi zayıf ve çama endeksli,heralde birisine akıl veriyordun,gel çama gitme diye seninde kafaya aldı çam balınamı gidiyorsun seneye.

11:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home