5 Eyl 2007

UĞUR'UN ARILIĞINA MİSAFİR OLDUK

Geçen günler Uğur'un mütavazi kulübesine misafir olduk.Neden geç yayınladım derseniz,benim blog spam teşhisiyle bir süre karantinaya alındı.En nihayeti bugün spam olmadığı anlaşılıp taburcu edildi.

Neyse tam karşıdaki arkadaş Uğur'un sevgili bacanağı ve yardımcısı çok kral bir
arkadaş.Herkesin keşki benim bacanakta birazcık benzese diye imrendiği bacanaklardan.
Tam karşıdaki bilgi küpü vede baldan tatlı sohbetiyle babası.Süper biri ya. Saatlerce dinlerde vaktin nasıl geçtiğini anlayamazsınız.

Düşünüyorum.Neyimi:
Ya acaba ana arı kafeste sekiz gün yaşar,diyenler hiç denemişler mi ,yoksa bir yerlerden duymuşta mı Uğur'a anlatmışlar. Diye düşünüyorum.Yok ya buda herzaman ki avcı hikayelerinden.Gitti Uğur'un analar.Şimdi olmaz öyle bir şey yoksa rüyamı desem inanmayacak.Nasılsa acı haberi daha sonra alırız.Şimdiden başımız sağ olsun.

7 Comments:

Blogger HB said...

Bu kırmızılı arkadaş mı Es-es 'te...

Biraz Es-es'liye benziyorda...

10:17 ÖS  
Blogger Ali Türk said...

Abi bu spam teşişi nedir,ve kim karantinaya alıyor.ilk defa böyle bir şey duydum.kafanı yorma benim de yardımcım yok.tek başımıza hallederiz işleri.::)) Ugurun yardımcısı varda ne oldu analar gümledi.::(((

10:16 ÖÖ  
Blogger UĞUR KIRAN said...

Emin abi, her şey iyi güzelde bu fotoğrafı belediyeden birileride görürde kaçak yapılaşmadan dolayı cez keserlerse yandık, sonra anlat anlatabilirsen bu mekanı arılığa gittiğimizde sığınmak için yaptık diye :))

10:04 ÖS  
Blogger HB said...

Sayın Uğur Kıran;

İlgili yasanın 96/3 bendi gereğince yapmış olduğunuz yapı ve eklentilerinin ilgili birimlerden izin alınmadan ve yönetmeliklere uygun olarak yapılmadığı , 08 Eylül 2007 tarihinde yapılan incelemelerde tespit edilmiş olup;10 Eylül 2007 tarihinde belediyemize gelerek gerekli cezai işlemlerin başlatılmasını sağlayınız.. Aksi takdirde yapmış olduğunuz yapı ve eklentileri Eskişehir'e gönderilmek üzere sökülecek ve yıkılacaktır...

10:11 ÖÖ  
Blogger UĞUR KIRAN said...

ALLAH senin cezanı vermesin emiiiiiiiii
yahu blogunu açıp Halil üstadımın yazısını okuyuncaya kadar gecen sürede anında ter bastı. kalp atışım yükseldi böyle şaka yapılmazki ...alacağın olsun

9:55 ÖS  
Blogger Taşkın ÖZŞAHİN said...

emin abi
muhabbetiniz bol olsun
senin gibi olmayı nekadar iserdim
insanlara ne kadar açıksın
arkadaşlığınada diyecek yok
selam ve sevgi ile kal

12:34 ÖS  
Blogger HB said...

Ne oldu Uğur hocam arı mı soktu?

10:54 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home