26 Eyl 2007

NASIL BAŞLADIM !

Gürültü,patırtıdan sıkılıp hep hayalim olan küçük bir balıkçı kasabasına kaçtım.
Küçük birde zeytinlik aldım.
Zeytinciliği internetten araştırırken,
türkçe blog sayfalarıyla karşılaştım.
Hadi zeytincilik üzerine blog yaptım.
Pekte hoşuma gitmedi.Kurcalarken sağı,solu
bugün kullandığım bloğu buldum.
Bir tanede zeytinci adıyla buradan blog yaptım.
Belirteyim ingilizceden ve internet-bilgisayardan pek anlamam.
Canım sıkıldığından kurcalıyorum.
Bu esnada iki kovan arı aldım.
Bu seferde arıcılığı araştırırken arıcılık.gen.tr'yi buldum.
Orada uyanık arıcının yazılarını okudum.
Çok hoşuma gitti.
Bende ki cevheri keşfedecek kimse olmadığı için
sana blog yapalım diyende olmadı.
Hevesim geldi.
Bi tanede arıcılık bloğu yapayım dedim.
Blogları bir yandan yapıyorum.
Diğer yandan da (nasıl becerdiğimi halen anlamış değilim),çökertiyorum.
Bir yerlere girip çıkıyorum,yazı karekteri değişiyor,düzeltemiyorum.
Haydi bloğu silip yeniden kuruyorum.
Bu aralarda Halil'in bloğunu buldum.
Yazı sitili çok hoşuma gitti.
Espirilerine her halde en çok gülen benimdir.
Yavaş yavaş arıcı arkadaşlarla
internet üzerinden tanışmaya başladık.
Arıcılık ve blogçuluk cevherim geliştikçe gelişti.
Dernek yada birlik farketmez kendimi başkan olmaya hazır hissediyorum.
Ah Ali Türk buralara yakın olacaktı ki.
Kim tutardı beni.
Bilahire birgün Halil Bilen dediki:
-Emin abi bırak bu zeytincilik bloglarını arıcılık yap.
O söz hep kulaklarımda çınlar durur.
Olmadı msn den yazdığına göre şöyle olur.
O söz hep gözümün önünde duruyor.
Böylece küçük bir yerde yaşıyan,
küçük bir arıcı olan
küçük ve yalnız biri yani ben
bu işlere devam etmeye çalışıyoruz.
Allah herkesin bu arada benimde
yolunu,bahtını açık etsin.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home