5 Eyl 2007

ARICILIK KURSU

Dört hafta boyunca kursiyerlerimizin yirmibeşide büyük bir heyacanla sınıfı doldurdular.


Aynı heyacanı kurs hocamızda da gözledim.Dersi o kadar zevkli anlatıyor ki sınıfta çıt çıkmıyor.

Bu ortam tüm kurs boyunca sürdü gitti.Dört haftalık zaman ne zaman bitti hiç anlayamadık.Sınav günü gelip çattığında tüm sınıfı büyük bir heyecan dalgası sardı.Herkes en başarılı

öğrenci olabilmek için kurs boyunca öğrendiklerini sınava kağıdına hatasız dökmek için çaba

harcadı.Resimdeki de ben oluyorum.Sınavda en düşük notu alma başarısını gösterdim.İzmir'den kursumuza katılan Ali Enarıcı arkadaşımız ve Bayan kursiyerler tam not alma başarısını gösterdiler.

Düşük not almam aynı zamanda beceriksizlik örneğide sayılabilir.Hocamızın işi olduğu için

soruları hazırlayıp sınavı yapmamı rica etmişti.Bende soruları bilgisayarda hazırlayıp, fotokopide

çoğaltırken aklımda tutamadığım için sınava girenler içinde en kötü notu aldım.

Buda benim utanç belgesi diyebileceğim sınav kağıdım.Çok utanıyorum kimsenin görmesinide istemiyorum.Bende olsam dalga geçer,birde arıcı geçiniyorsun derim.

Allahtan hocanın isteğine uyupta soruları daha kazık hazırlamadım.

Belkide sınıfta kalırdım.

1 Comments:

Blogger UĞUR KIRAN said...

abi istesen sınavda sana kopya verecek birini bulurduk ya,o kadar zorlanmazdın

11:43 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home