21 Ağu 2007

TUTTUM KUYRUĞUNDAN

Sevgili Halil,açıklamam malum sebeblerden gecikti.Kusura kalmayın.Bu kopezi kuyruğundan da olsa tutubildiğime dua ediyorum.
Neden derseniz benki usta balıkçı geçiniyorum ya.O gün hayatlarında hemen ilk defa balığa çıkan iki kişide bizimle geldi.Vatandaşlardan bayan olan on tane kadar kalamar yakaladı.
Diğeri İstanbul'da avukat olan bay balıkları ikişer ikişer çekti.Adam hayatında ilk kez eline olta almış.Ben seyrettikçe kudurdum.Sinirden olta kıpırdadımı tüm gücümle çekerken hasbel kader kuyruğundan tutmuşum.Buda günün ilk ve son balığıydı benim için.
Zaten bu resmimin yanında o vatandaşların tuttukları kalamar ve çift balıklı resimleride var.(Cem kaptanın sitesinde)Bayan İtalyada yaşıyormuş,yanında venedik şarabı vardı.Ben sinirden gıcıklık olsun diye iki kutusunuda içtim.Orada şarab bizim meyve sularının ambalajında satılıyormuş.
Bir şişe birayla sarhoş olan biri olarak onlara kalmasın inadıyla hızla içilen iki kutu şarap sonucunda komalarda eve geldim.Üç gün başım döndü.
Neyse ki bayan tuttuğu kalamarlardan italyan usülü kalamar dolma yapıp evine çağırdıda sinirlerim biraz geçti.

2 Comments:

Blogger HB said...

Ya Erdek - Mordoğan kaç km.?

Anlatmaya bak...

9:50 ÖÖ  
Blogger Ali Türk said...

Ya bırak balığı arıya geç.::)))
zaten geçen gittim bir istavrit vurdu başka tık yok Eskihisar'da.

10:25 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home