24 Ağu 2007

EŞEK ARILARI

Eşek arıları bizim buralarda bal arılarının kesinlikle en büyük düşmanı.Kovanları söndürüyorlar.

Misafir geldiği için için iki gün arıların yanına gidememiştim.Dün akşam üstü uğradığımda kovanların bazılarının giriş deliklerini iyice küçülttüğünü ,bazılarının fotoğraftaki gibi tamamen ,evet tamamen kapattıklarını gördüm.

Geçen sene balıkla fare yapıştırıcısı kullanıyordum.Birkaç kez kuş yapışınca vaz geçmiştim.

Fakat kovanlarımın halini görünce hiçbir şey umurumda olmadı. Akşam mangaldan kalan çipuraları aldığım gibi bu sabah erkenden tuzakları hazırladım.


Haydutlar anında yapışmaya başladılar.bende elimde balık ağından yapılma kepçeyle giriştim.
Epey haydutun canını aldık.Giriş deliklerini tamamen kapatmış olan kovanlara da arıların çıkabileceği kadar delikler açtım.Du bakalım nolcek?
Not:Resimleri tekrar yükledim lakin sonuç değişmedi.Herhalde bir yerde hata yapıyorum.

Ayrıca çipuralar bütün ve sağlamdı ben parçaladım.Daha çekici oluyor.





3 Comments:

Blogger HB said...

Bu son resimleri silip aynılarını tekrar yükleyiver abi.. Resimler büyümüyor haliyle pek bir şey anlaşılmıyor...

1:02 ÖS  
Blogger Ali Türk said...

Abi en son meydan şuruplaması ve yılan vardı sonra ne oldu.bilgisayar uçtuktan sonra.???
işler yoluna girdimi arılar nasıllar.

9:57 ÖS  
Blogger İlhami Uyar said...

sevgili emin bey eşek arılarıyla mücadelede ben sinek ilacı kullanıyorum.Önceden yuvalarını tesbit edip daha sonra korunmalı birşekilde giyinip yuvalarına ilacı sıkıyorum anında ölüyorlar.işlerinizde başarılar dilerim sevgi ve saygılarımla

7:42 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home