18 Ağu 2007

BİLGİSAYAR NİHAYET GELDİ (Mİ).

Dün İzmir'e gidip bilgisayarımı aldım.Tamire vereli tam bir ay olmuştu.Bu arada anakart iki defa İstanbul'a garanti kapsamında gitti geldi.Üçüncü defa göndereceklerini söylediklerinde
mucizevi şekilde tamir ettiklerini gelip alabileceğimi söylediler.İzmir'e gidip gelmelerim vede servise açtığım telefonlarla yeni anakart alabilirdim.Üstüne de sinirlerim boşuna bozulmamış olurdu.Bilgisayarı alırken teknik servisin konuşmalarına bakınca tekrar servis yollarına düşebileceğimizi anladım.İnşallah ben yanılırım.Bu arada bilgisayarda depolandığım herşey uçtu gitti.

1 Comments:

Blogger Ali Türk said...

Abisi gözün aydın diyelim,hadi hayırlısı bakalım.özlettin kendini,elini çabuk tut.ben internetsiz kalınca,inter kafelere düşmütüm.::)))

5:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home