10 Haz 2007

KARNİYOLLAR

Beş tane yeni ana geldi.Verdim kovanlara.Bu günkü kontrolde gördümkü birini kabul etmişler.Diğerleri direniyor.Ya direnseniz kaç yazar.Bunların anlamadığı benim malım oldukları.Kovanlara yanaşmadan elli metreden soktuklarında uyarmıştım.
Her soktuklarında tekrar ettim.
Değiştireceğim soyunuzu,sülalenizi...
Ciddiye almadılar.Şimdide direnmeye çalışıyorlar.Son pişmanlık fayda etmez derler.
Haberleri yok ama Perşembeye yeni analar geliyor.Öteki kovanlarda değişecek.
Bende bu saldırganlardan kurtulmuş olacağım.
Sayılı gün çabuk geçer derler.En geç bir ay sonra eskilerin izleri bile kalmayacak.
Arılar gerçekten saflar.Hesapta kendilerine bal stokluyor,insanlar malı götürüyor.
Verdiğim anayı kabul ettiremeyeceğimi sanıp red ediyorlar.Sanki onlara soracağım.
Öyle bir kabul edecekler ki.Ben o analara tanede yirmi lira verdim.Kılına zarar verseler.
Yakarım onları.

3 Comments:

Blogger Trakya said...

Abi analar hayırlı olur inşallah.

9:58 ÖS  
Blogger Trakya said...

Abi analar hayırlı olur İNŞALLAH kolay gelsin.

10:00 ÖS  
Blogger Taşkın ÖZŞAHİN said...

emin abı
karnıol anası ile artık arılar sana saldırmayacak
intikamını aldın ya sonunda
helal olsun
taskin08600@hotmail.com

8:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home