22 Haz 2007

ANALARIN KABULÜ

Karniyol anaların üçünü dün itibariyle kabul etmişler.Şimdi diğer ikisi kaldı.Onlarında kek bölmelerini açtım.Bugün çıkmışlardır.Kabul edilmemişlerse allah rahmet eylesin.
Gitti kırk lira.Tabii birde boşa geçen zaman ve emek.
Bu günlerde benim saldırgan vahşi dişiler o kadar sakinler ki anlatılamaz ancak yaşanır.Haziran'dan Ağustos sonuna dek böyleler, körük dahi yakmam.Birazda cesur olabilsem maskeye bile gerek yok.Açarım,bakarım petekleri kurcalarım biri bile saldırmaz.
Şortla,yarı çıplak,maskesiz kovanların arasında gezer eşek arısı avlarım.Bazen uçuş tablasında erkek arı tutarım.Hiç biride sen kimsin demez.Fakat bu belirttiğim aylar dışında yüzelli metreden,zeytinliğe girerken saldırırlar.Anlamadım ne iş.
Saldırganlıklarını anlattığım arkadaşlar yumuşak ve sakin davran diyorlar ya.
Ben tam tersine şimdi daha umursamaz daha sert davranıyorum.Kıllarını kıpırdartmıyorlar.
Sanki bu mevsimde birileri bunları gizlice değiştiriyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home