2 Ara 2006

BUNLARDA OĞUL VERENLER

Bunlarda benim oğul veren kovanım.Çalışkan kızlarım benim.Tekrardan yumurtayı doldurmuşlar.Hala polende getiriyorlar,balda yapıyorlar.Yumurtada basıyorlar.Sizleride yeniyapacağım kovanlara aktaracağım.bölme tahtası,sıkıştırma yok.Geniş,geniş.Burası İZMİR-Mordoğan Aralık ayında bile denize giriliyor.Vatandaşlara Eylül ayında kar yağıyor.Bende onları saf saf dinliyorum.İklim farkını es geçtim.Ondan sonrada kanıt için gazeteyle resim çektir işin yoksa.Adam diyor arıcılğı öğrenmek için 3 yıl körük sıkacan.Ya o da haklı kendine seviyesine göre konuşuyor.Okur araştırırsan, seviyende iyice düşük değilse 3 yıl körük sıkmana gerek kalmaz.Ben üç günde öğrenirim.Sen üç ayda öğren.Cezaevine girişlerimin birinde müebbetler boncuk örüyordu.Bende öreyim dediğimde adam ben bir senede zor öğrendim yapamazsın dedi,hele bir göreyim nasıl oluyor dedim.Gardiyanda dalga geçmişti,öğrenemezsin diye.Ertesi gün ördüğümü görünce çok şaşırdı.Şaşırma senin zeka seviyenle benimkini karıştırıyorsun demiştim.Bu arkadaşlarla da seneye görüşürüz.Bakalım kaç kovanları kışı çıkaracak.Benim on iken onbir olan kovanımın kaçı kışı çıkaracak.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home